frode skrev:jantore skrev:mazdarotary skrev:Tror jeg jammen hadde holdt meg til no motec eller autronic jeg jt og ikke noe engelsk som en må ringe til vær gang en skal prøve og Justere litt!!!
just my 5 cent..
Og mottoren koster jo en halv formue fra før så ikke ødlegg den med et "sprut av engelsk kvalitet"
Jeg vet ikke om noe elektrisk engelskmenn har laget som er opp i mot noe som er bra ivertfall!!!
Se bare på Hafsengen og bassan med det flotte pectel greiene som må ringes inn og ordnes fra england!!!
Men Jeg ønsker jo og høre bilen gå så hvis det er det så må til så be my gest!!!
hehehe det er ikke bestemt enda. Pip som bygger motoren, tester nå det sprutet på en 20b pp motor. Og så langt virker det vistnok veldig bra, men vi får se. Motec M800 har bare 6 tenningsutganger noe som gjør at man må bruke en extender feks. Og jeg vill spare 30 000 kr ca ved å bruke det andre sprutet. Noe som faktisk nå er veeeeldig viktig. Men sprutet er bygd veldig bra, og har så si de samme funksjonene. Og et par andre som motec ikke har
Men høre skal du få gjøre borgar, kanskje du kan mobbe gutta tilbake nå isteden for at de skal spille 4 rotor lyden over speaker anlegget for deg.
JT
hva skal du med mere enn 4 tenningsutganger? Keep it simple. 0-splitt.

mazdarotary skrev:HVA BLIR DET FOR SPRUT DA????

Roar skrev:Peeeent!!
Blir vel mulig å få bilen framover med den kassa der..

frode skrev:Vell.
Hva skjer med maskinisten? Er kjølinga under kontroll? Istedenfor å involvere seg med engelskt elektronikk tror jeg faktisk jeg hadde montert på 2 doble Webere gitt
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester